El Nido – Palawan

Estándar

Desprès de la tranquilitat de Port Barton, agafem un Jeppney 4 hores, durant tot el camí no vam parar de viure aventures divertides, per les carreteres sense esfaltar i traspassant ponts de fusta (handmade) fins arribar a El Nido, poblet molt turístic i amb molt d’encant. Però sense cap caixer automàtic ni banc per on poder dispensar diners. Allà l’única manera de pagar era amb cash (diners en metàl·lic).

Sort en vam tenir de dos restaurants que t’oferien mig de amagatotis, pagar amb visa la quantitat que volguessis tenir amb Cash, amb un 6% d’interès. Però sort en vàrem tenir, ja que sinó haguéssim tingut d’anar de nou fins a la ciutat més propera, Puerto Princesa, a unes  cinc hores amb van (mini autobús) anar i cinc més de tornada, on allà si hi havien bancs!!

DCIM105GOPRO

Només arribar ja notem el canvi amb Port Barton, hi han molts carrerons amb botigues, subvenir, restaurants, etc. On poder fer el guiri xD

<< El Nido>>

El segon dia vàrem decidir de llogar una moto i vam explorar la zona, en busca d’unes waterfalls. Aquestes eren a una hora caminant, creuant en set ocasions el riu que baixava en zit-zac i pujant selva endins.

Per tal de no pagar un guia, vam decidir seguir de amagatotis el grup que ens precedia, Si no arriba a ser per ells ens haguéssim perdut per aquella selva segur!

<< Waterfalls>>

Ens vam aturar en un petit poble coster anomenat Silbertran, on estaven allotjats uns antics coneguts a Port Barton, una parella (Gustavo i Alejandra), que fa mig any van decidir deixar-ho tot a Colombia, i fer la volta al món.

La veritat es que vam quedar meravellats amb la costa de Silbertran, sinó hagués sigut perque ja teníem hotel pagat a El Nido, ens hi haguéssim quedat.

IMG_9471 (2)

<< Sibertran River>>

IMG_9591 (2)

El tercer dia, vam realitzar un Tour per les illes i les seves ‘’Lagunes’’ (Tour A).  Consistia en veure: Secret Lagoon, Shimizu Island, Small Lagoon, Big Lagoon, Seven Commandos Beach. Durant aquest vam parar a dinar a Shimizu Island.

<< Esquivant la tempesta>>

IMG_9851 (2)

IMG_9934 (2)

<< Shimizu Island>>

Els mateixos barquers ens van preparar una petita degustació de menjar típic Filipí, boníssim!!!

<< BBQ Lunch>>

BIG LAGOON

SEVEN COMMANDOS BEACH

Sense comptar que només desamarrar, la nostra barca va xocar amb una roca al fons del mar, i ens va trencar l’hèlix i timo,causant que vàrem de tenir que tornar a la costa per canviar de vaixell va ser espectacular tot!!!

<< ”Banca” espatllada>>

Fer snorkel per les illes i llacs interns del Nido, va ser genial!!!

DCIM104GOPRO

L’últim dia al paradís havia arribat, així que vam decidir d’anar a la famosa platja de ’’ Las Cabañas’’.

DCIM105GOPRO

<<Las Cabañas>>

L’endemà ens esperava una van, que ens duria a Puerto Princesa, on farem l’última excursió a un riu subterrani.

Salut

TiQ =)

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )